Tatranský profil

2009-11-06, 08:44
Odpověď
Odpověď s citací

Tatranský profil


Zdravím všetkých, ...
Vyrábate niekto tatranský obklad atď......
moje spôsoby:
- napílim 10 cm prizmy, nechám ich na vzduchu, potom dosuším, poomietam na 18 mm a následne štvorstranka------toto bol veľmi zlý nápad, polovička bola samozrejme spraskaná, sorry
- napílim rezivo 40 x 100, nechám postáť na vzduchu, dosuším na 14 %, jedným ťahom prerežem na štvorstranke pozdlžne hrúbku a dostanem nejakých 17 x 96, potom sa finišuje druhým ťahom cez štvorstranku----- nieje to najhoršie riešenie, obklad je pekný, akurát prerezovanie na 4stranke je veľmi pomalé
- píliť profil 18 x 100, nechať postáť, dosušiť na veľmi jemnom režime pri teplote do 50 stupňov, pustiť cez 4 stranku----toto som ešte neskúšal pretože mám malý problém s pílením 18 mm na gatri, ďalší menší problém je podstatne menšie vyťaženie objemu sušiarne

Neviete niekto poradiť iný lepší spôsob? Ďakujem

Upozornění: Na tomto fóru jsou prezentovány názory návštěvníků stránek a provozovatel portálu DŘEVAŘI.CZ nepřebírá žádnou odpovědnost za prezentované názory a ani se s nimi neztotožňuje.